newsletter

Retouren

 

Een koop is pas gesloten op het moment dat u het artikel ontvangen  en goedgekeurd heeft.

Bij Perez BV heeft u binnen 14 dagen na factuurdatum volledig retourrecht.

 

Indien u goederen wilt retourneren kunt u deze naar ons terugsturen.

De enige voorwaarde is dat de artikelen ongebruikt en onbeschadigd zijn en voor zover als mogelijk, in de originele verpakking worden geretourneerd.

Het artikel dient in elk geval opgerold en waterdicht te worden verpakt.

U dient bij de retourzending (A) een kopie van uw aankoopfactuur, (B) een brief of memo te voegen met de reden van retournering of het eventuele defect en (C) uw NAW gegevens + bankrekeningnummer voor het terugstorten van het betreffende bedrag.

 

Het artikel dient u voldoende gefrankeerd op te sturen naar:

Perez BV

Afd. retouren

Zevenheuvelenweg 2

5048 AN  TILBURG

 

Perez BV zal na ontvangst van het door u geretourneerde artikel contact met u opnemen over wat de verdere gang van zaken zal zijn aangaande de afwikkeling.

 

Wij storten het aankoopbedrag binnen 14 dagen, nadat de goederen in goede staat bij ons zijn ontvangen en door ons hierop zijn gecontroleerd, aan u terug op het door u aangegeven rekeningnummer. U betaalt zelf de kosten voor de retourzending.

Ongefrankeerde, te laag gefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten worden niet door ons geaccepteerd.

 

Als extra mogelijkheid om een artikel te retourneren bieden wij u aan om het gekochte tapijt retour te brengen naar onze centrale-showroom in Tilburg.

 

Het adres luidt:

PEREZ Tapijten

Zevenheuvelenweg 2

5048 AN  TILBURG - NL

 

Openingstijden:

ma t/m vrij 08.30 - 18.00 uur

zaterdag

09.00 - 17.00 uur

 

U kunt hier tevens de grootste voorraad handgeknoopte en handgemaakte tapijten bekijken en wellicht tot een andere keuze van aankoop komen (ruilen).

 

Om u tijdens uw bezoek snel van dienst te zijn adviseren wij u vooraf te bellen met het Perez centrale-infonummer: 013- 468 61 88 om een afspraak te maken.

BELANGRIJK: vergeet niet uw factuur mee te brengen, anders kunnen we uw retournering niet in behandeling nemen.

 

Uitgesloten voor retour zijn:

- Artikelen die gebruikssporen vertonen

- Artikelen die beschadigd zijn (onder andere als gevolg van ondeugdelijk gebruik)

- Verbruiksartikelen zoals Anti-Slip ondertapijt

- Ongefrankeerde en te laag gefrankeerde pakketten of onder rembours opgestuurde pakketten